ΝΕΑ

LIKE2 DISLIKE0 16/05/2017
  • SHARE

Συμβουλές για έξυπνη διατροφή στο γραφείο!

Οι διαιτολόγοι λένε πάντα πως τα πολλά και μικρά γεύματα είναι το μυστικό για σωστή διατροφή και απώλεια κιλών. Επίσης, είναι πολύ σημαντικό να μασάς καλά το φαγητό σου και σε μικρές ποσότητες. Καλά όλα αυτά, αλλά τι γίνεται όταν βρίσκεσαι όλη την ημέρα εκτός σπιτιού; Πώς να τηρήσεις τους κανόνες υγιεινής διατροφής όταν βρίσκεσαι στο γραφείο μέχρι αργά το απόγευμα;

 

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΕΞΥΠΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

- Αν δεν μπορείς να έχεις σταθερά γεύματα, τουλάχιστον φρόντισε να τρως ανά δύο με τρεις ώρες (τρία μεγάλα γεύματα και δύο μικρά). Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να μένουμε νηστικοί πάνω από τέσσερις ώρες.

- Ξεκίνα την ημέρα σου με ένα καλό πρωινό.

Γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως

Χυμό ή φρούτα

Μπισκότα με πολυδημητριακά

Μισό σάντουιτς

μαύρη μπαγκέτα

γαλοπούλα, ελαιόλαδο

και τυρί τύπου light

Φρυγανιές μέλι/μαρμελάδα

 

 

Προσπάθησε λοιπόν να αφιερώσεις 30 λεπτά στον εαυτό σου, λίγο πριν ξεκινήσεις για τη δουλειά. Είναι για το καλό σου, αλλά και το καλό της γραμμής σου!

-Φρόντισε να έχεις πάντα μαζί σου υγιεινά σνακ που θα ετοιμάσεις εύκολα ή μπορείς να βρεις σε κάποιο περίπτερο ή μαγαζί κοντά στο γραφείο.

 

Διάλεξε προϊόντα όπως:

- Κουλούρι με σουσάμι

- Μπάρες δημητριακών

- Ανάλατους ξηρούς καρπούς

- Φρέσκα ή και αποξηραμένα φρούτα

- Γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά

- Ψωμί σικάλεως

- Παξιμάδια από σίκαλη

- Απλά κράκερ σικάλεως με τυρί χαμηλό σε λιπαρά

- Παστέλι

- Ρυζόγαλα

 

Τα σνακ αυτά θα σε κρατήσουν για το υπόλοιπο της ημέρας και θα σου δώσουν ενέργεια να κάνεις τη δουλειά σου χωρίς να υποκύψεις στον πειρασμό.

 

Αν δεν υπάρχει η δυνατότητα να πάρεις μαγειρευτό φαγητό από το σπίτι ή το εστιατόριο, τότε τα έτοιμα γεύματα που θα επιλέξεις πρέπει να είναι χαμηλά σε λιπαρά και πλούσια σε φυτικές ίνες. Διάφορα σάντουιτς με ψωμί σίκαλης, λαχανικά και τόνο/κοτόπουλο/γαλοπούλα, τυρί και σαλάτες με τυρί, όσπρια ή και ζυμαρικά χωρίς μαγιονέζα και παχυντικές σάλτσες και με λίγο λάδι (ελαιόλαδο).

 

Για περισσότερη ενέργεια μην ξεχνάς να καταναλώνεις φυσικούς χυμούς φρούτων και λαχανικών, γάλα χαμηλό σε λιπαρά, αλλά και αρκετό νερό (1,5-2 λίτρα). Μείωσε την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών, αναψυκτικών και καφέ. Ο καφές μπορεί να αντικατασταθεί με ροφήματα από πράσινο τσάι ή βότανα και η ζάχαρη από μέλι.

 

Τέλος αφιέρωσε λίγο από τον ελεύθερο χρόνο στο χώρο εργασίας σου στην άσκηση για να καταπολεμήσετε την ακινησία που είναι η αιτία πολλών παθολογικών επιπτώσεων, καθώς και για να έχετε περισσότερη αντοχή, ενέργεια και διάθεση στη δουλειά αλλά και στη ζωή σας.

 

Πήγαινε μέχρι το περίπτερο, κάνε κάτι... Αρκεί να σηκωθείς για 5-10 λεπτά να περπατήσεις λίγο και να τεντωθείς για να ξεπιαστείς!

 

Η ιδανικότερη λύση για γυμναστική φυσικά, είναι όπως δείχνει σειρά ερευνών να κάνεις 30 λεπτά γυμναστική το πρωί πριν ακόμη πάρεις το πρωινό σου.

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Easy972 Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2106886314

WEB RADIOS

Easy 80s Όλες οι αγαπημένες μας επιτυχίες από τα 80's σε μια μοναδική playlist
Easy Love Ballads Ερωτευθείτε με τις αγαπημένες σας ερωτικές μπαλάντες
Easy Rock Aκούστε αγαπημένες Rock επιτυχίες!
Easy Deluxe
Easy Millenium Aπολαύστε 00's αγαπημένες επιτυχίες και όχι μόνο...
Easy Oldies Aκούστε όλες τις αγαπημένες σας επιτυχίες... από τα παλιά

ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΤΜΗΜΑ

Εμπορική Διεύθυνση
  • Αντώνης Μεταξάς
Διεύθυνση Διαφήμισης
  • Σπ. Σπυρόπουλος | T2106886134
Υπεύθυνοι Διαφήμισης
  • Ελ. Βεζυργιάννη | T2106886141
  • Λουκάς Δελής | T2106886571
  • Νεκ. Λαμπρόπουλος | T2106886155
  • Φραντζέσκα Κολιού | T2106886187
Υποδοχή Διαφήμισης
  • Στεφ. Μανδελιά | T2106886135
Έρευνα
  • Γεωρ. Διαμαντάκη | T2106886565
EASY 972, ΠΑΝΤΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
You are using an outdated browser. Please upgrade your browser to improve your experience.